niedziela, 2 stycznia 2011

Przepis na jabłko z pieca.

Wreszcie po Świętach. Ja się nawet cieszę, wszystko wreszcie wróci do normy. Wszyscy wypłukaliśmy się z pieniądzy, więc przyszedł czas aby znowu zacząć zarabiać. Przejadłem się po tych wolnych dniach, przybyło też parę kilo, ale to chyba nie tylko ja mam z tym problem. Naszła mnie dzisiaj ochota na jabłko z pieca. Robił kiedyś takie mój tata. Zimą nie ma nic lepszego na słodka przekąskę.....
Przepis na jabłko z pieca:
5 jabłek champion
pół szkl. miodu naturalnego
pół szkl. wrządku
rodzynki, płatki migdałów, orzechy do dekoracji
Jabłka myjemy, wydrążamy środki (nie do końca, robimy to tak, żeby nie było otworu na wylot). Miód mieszamy z wodą tak aby była jednolita konsystencja. Przygotowanym roztworem napełniamy otwory w jabłkach, które układamy w blasze uważając aby miód nie wypłynął. Jabłka pieczemy w piekarniku w temp 150 stopni C do momentu aż będą miękkie i zarumienione.
Smacznego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz